دبیر کمیته ایدز سازمان بهزیستی تاکید کرد: پیگیری برگشتن روز جهانی ایدز به تقویم وظیفه بهزیستی نیست اما درخواست کرده ایم که این روز به تقویم برگردد.

سلامت نیوز: دبیر کمیته ایدز سازمان بهزیستی تاکید کرد: پیگیری برگشتن روز جهانی ایدز به تقویم وظیفه بهزیستی نیست اما درخواست کرده ایم که این روز به تقویم برگردد.
دکتر مجید رضازاده در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز، درباره حذف روز جهانی ایدز از تقویم و موضع سازمان دراینباره گفت:« واقعیت این است که بهزیستی متولی ایدز در کشور نیست. ما عضو کمیته کشوری ایدز در کشور هستیم که محوریت آن با وزارت بهداشت است.»

وی ادامه داد:« در این کمیته مطابق با برنامه استراتژیک پیشگیری و کنترل ایدز، تقسیم وظایف شده است تا اقدامات ما موازی کاری و هم پوشانی نداشته باشد.»

رضازاده افزود:« بخشی از مسئولیت های گروه های پرخطر از جمله کودکان کار، زنان پرخطر و معتادان مربوط به بهزیستی است و برای حمایت های اجتماعی از این گروه بین بهزیستی، کمیته امداد، وزارت بهداشت و وزارت رفاه تقسیم کار شده است.»

 رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی درباره اقدامات بهزیستی برای برگردان روز جهانی ایدز به تقویم گفت:« محوریت این کار ما نیستیم که از مراجع ذیربط برگشتن روز جهانی ایدز به تقویم را پیگیری کنیم ولی ما هم درخواست کرده ایم این روز به تقویم برگردد.»
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha