یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 87779
سلامت نیوز : ویتامین ها و مواد معدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد و توسعه سلولها و ارگانهای بدن مورد نیاز  هستند. ویتامین ها به دو نوع محلول در چربی ( A, K, D, E  )  و محلول در آب ( ویتامین C  ، ویتامین های گروه ب مانند  B6، B12 ، نیاسین، ریبوفلاوین، فولات) تقسیم می شوند. بدن انسان برای رشد و سالم ماندن به مواد معدنی مانند ( کلسیم، کروم، مس، ید، آهن، سلنیوم، روی ) نیز نیاز دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت برترین ها ؛ متأسفانه اغلب مردم  مقادیر مناسبی از ویتامین ها را در طول روز دریافت نمی کنند چرا که باید حداقل ۵ وعده در روز میوه و سبزی مصرف شود. شاید به همین دلیل بعضی متخصصان برای مردم مولتی‌ویتامین تجویز می‌کنند چون اکثریت مردم رژیم غذایی مناسبی ندارند.میلیون ها نفر در سراسر دنیا هر روز بدون استثنا یک عدد مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند.

با انتخاب درست یک مکمل مناسب، می توان علاوه بر حفظ سلامتی، احساس شادابی بیشتری داشت و توانایی جسمی را در مقابله با سرطان یا هر نوع بیماری دیگر افزایش داد.

مولتی دیلی نیچرمید حاوی 14 ویتامین و ماده معدنی ضروری جهت حفظ سلامتی بزرگسالان است. این محصول 100 درصد نیاز روزانه افراد را به 12 ویتامین و مواد معدنی مرتفع می سازد. با مصرف این محصول نیاز روزانه افراد به روی، آهن، کلسیم، ویتامین C، ویتامین های خانواده B و ویتامین E تامین می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha