سلامت نیوز : نماینده مردم دشتستان گفت که بعد از زلزله این منطقه بیمارستانی که شش ماه قبل افتتاح شده آسیب جدی دیده و بیماران جرات استفاده از آن را ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مهدی موسوی‌نژاد در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این به معنای بی‌عرضگی بعضی از کسانی است که این بیمارستان را درست احداث نکرده‌اند. مردم جرات استفاده از بیمارستان را ندارند به طوری که بیماران را به بوشهر انتقال دادیم.

او با طرح این سوال که چرا و چگونه این مسائل اتفاق می‌افتد نسبت به عدم اختصاص چادر به خانواده‌های زلزله‌زده نیز انتقاد کرد.

موسوی‌نژاد گفت: خانواده‌های زیادی هستند که باید از چادر استفاده کنند چرا که منزلشان آسیب دیده یا پس لرزه‌ها اجازه نمی‌دهند در منزل خودشان سکونت داشته باشند. بعضی خانواده‌ها مریض، افراد معلول و یا مسن دارند و نمی‌توانند به کمپ‌های که در نظر گرفته شده بروند بنابراین لازم است چادر در اختیارشان قرار داده شود اما با بعضی ادله غلط این اتفاق نمی‌افتد.

نماینده مردم دشتستان امدادرسانی را ضعیف دانست و گفت: بحران در حال اتفاق افتادن است تصمیماتی که الان گرفته است به درد مردم نمی‌خورد مردم به امکانات نیاز دارند؛ هرچند هلال احمر تلاش می‌کند ولی چون ستاد بحران شهرستان و استان قوی عمل نمی‌کنند امدادرسانی در منطقه با مشکل مواجهه است.

موسوی‌نژاد در پایان از کمیسیون عمران و شوراها خواست به این مسئله رسیدگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha