سلامت نیوز : نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: اگر پزشکی در سیر درمانی بیماران کوتاهی کند، از نظر شرعی مسئول است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ آیت‌الله نورالله طبرسی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: پزشکان سلامت را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی تصریح کرد: پزشکان برای بالندگی جامعه تلاش می‌کنند و در حقیقت کار سختی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه به طور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به چندین پروژه نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: زمینه برای ساماندهی پروژه نیمه‌تمام دانشگاه انجام شود.

این مسئول در ادامه به برخی مشکلات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن از نامناسب بودن وضعیت دارو در مازندران گلایه کرد و خواستار ساماندهی و پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندارن نسبت به برخی تعرفه‌های کمرشکن درمانی در مازندران شد و گفت: این گونه مسائل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به طور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به فعالیت 12 دانشکده در زیر مجموعه این دانشگاه گفت: مدیریت این تعداد دانشگاه کار سختی است.

طبرسی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات مالی که در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: نباید رفع همه مشکلات را در منابع مالی جست‌وجو کرد.

وی با اشاره به سختی کار طبابت و مسئولیت سنگینی که از نظر شرعی برعهده این قشر جامعه است، گفت: اگر پزشکی در سیر درمانی بیماران کوتاهی کند از نظر شرعی مسئول است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد تعامل در بین مسئولان دانشگاه برای توسعه و فعالیت‌های دانشگاه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha