استاندار خوزستان با بیان اینکه کنترل و حل تبعات بهداشتی آلودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است گفت : « چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد.»

استاندار خوزستان،وزارت بهداشت را متهم به سیاسی کاری کرد
سلامت نیوز :استاندار خوزستان تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر ریاست دکتر ایدنی بر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور را  دارای شائبه سیاسی دانسته و معتقد است که به نفع رفقای خاص خودشان صادرشده است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان  اعلام کرد که دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نحوه انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز غیرقابل قبول و مردود دانسته است.

 به گزارش خبرنگار سلامت نیوز از اهواز، جمال درویش افزود: «استاندار خوزستان درصحبتی که با وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی داشته تاکید کرده است که به هیچ وجه این حکم قابل پذیرش استان نیست. »

به گفته وی دکتر مقتدایی علت این مخالفت با نحوه انتصاب مذکور را مشکلات حاد زیست محیطی و بهداشتی استان خوزستان قلمداد کرده و افزوده است: «کنترل و حل تبعات بهداشتی آلودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد. »

درویش افزود: «استاندار خوزستان این تصمیم وزارت بهداشت را دارای شائبه سیاسی دانسته و معتقد است که که به نفع رفقای خاص خودشان صادرشده است. »

 به گفته وی استاندار خوزستان درگفت وگو با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرده است که در غیر این صورت استانداری خوزستان تمام مسوولیت اتفاقات بهداشتی و درمانی درمنطقه را ازخود سلب نموده و تبعات آن متوجه وزارتخانه مربوطه می داند. درویش افزود: دکتر مقتدایی همچنین مراتب اعتراض و عدم موافقت خود با این انتصاب را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده است .



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha