وبینار آموزشی درباره رفتارهای پرخطر جنسی به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش خطر انتقال HIV، توسط سلامت نیوز و با همکاری برنامه مشترک ایدز سازمان ملل برگزار می شود.

کلاس رایگان/درباره خطرات رفتارهای جنسی پرخطر آموزش ببینید
سلامت نیوز: وبینار اطلاع رسانی درباره رفتارهای پرخطر جنسی به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش خطر انتقال HIV، برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز، به مناسبت روز جهانی ایدز، وبینار اطلاع رسانی درباره خطرات رفتارهای پرخطر جنسی به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش خطر انتقال  ایدز  17 و 19 آذرماه سال جاری، توسط سلامت نیوز و با همکاری دفتر برنامه مشترک ایدز سازمان ملل متحد در ایران(UNAIDS)، برگزار می شود.

لازم به ذکر است مجهز بودن سیستم به هد ست برای شنیدن صدای استاد و یا وب کم در صورتی که تمایل به ارسال تصویر خود دارید  ، از امکانات مورد نیاز برای شرکت در این کلاس مجازی است.

کافیست به آدرس دوره آموزشی آنلاین بروید و ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام طی فراخوان بعدی ساعت و مدرس دوره اعلام شده و میتوانید از طریق نرم افزار جامع برگزاری دوره های آنلاین سلامت نیوز در این کلاس حضور پیدا کنید.(آموزش نحوه ی استفاده از نرم افزار به زودی در سلامت نیوز منتشر خواهد شد).

برای ارتباط بیشتر حتما آدرس پست الکترونیکی خود را وارد نمائید.

شرکت در این دوره فقط برای آموزش و اطلاع رسانی هموطنان عزیز بوده و اطلاعات افرادیکه ثبت نام میکنند نزد سلامت نیوز محفوظ میباشد و به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار نخواهد گرفت.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha