سلامت نیوز : واژه بیمه، در لغت به اطمینان، ضمانت، حفظ و نگهداری در برابر حوادث و خطرات معنا شده و در اصطلاح، ضمانت مخصوصی است از جان یا مال كه در تمدن جدید رواج یافته است. درآغاز، بیمه برای حفظ منافع شخصی یا خیرخواهی و احساس سرنوشت مشترك بر مبنای تعاون و تكافل اجتماعی شكل گرفت. نوع بیمه، یا برای تأمین افراد جامعه در مقابله باخطرها و پیش آمدهای طبیعی روزگار، نظیر سیل، زلزله و... است، یا جنبه جبران خسارت در مقابله با حوادث ناشی از كار دارد، نظیر بیمه های بیكاری، از كارافتادگی و ...

به گزارش سلامت نیوز ؛  این شبکه همزمان با روز جهانی بیمه، مشکلات بیمه های درمانی و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه 12 آذر ماه در برنامه «مردم و سلامت» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت از ساعت 12:20 به مدت 40 دقیقه به چگونگی ادغام بیمه های درمانی خواهد پرداخت.

همچنین گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در برنامه «فردای بهتر» ساعت 20 روز چهارشنبه 13 آذر ماه  راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha