سلامت نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بررسی ساختارها و نظام دستمزد تامین اجتماعی در هیات امنای این سازمان گفت: مسئول اتفاق‌های سال‌ گذشته نیستم و مسئولیت من مربوط به دورانی است که آمده‌ام و حتما آن را اصلاح می‌کنم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ علی ربیعی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان درمورد اقدامات انجام شده برای تردد معلولان گفت: این کار نیاز به یک هماهنگی سازمانی و ملی دارد و در ارتباط با خود دستگاه‌های دولتی، سازمان بهزیستی نیز باید برنامه‌ای داشته باشد تا بتواند بازدیدهای نوبتی ازدستگاه‌ها داشته باشد وساختمان‌های اداری را بررسی کند.

وی بااشاره به اینکه این کار را از وزارتخانه خودمان شروع کرده‌ایم، افزود: مناسب سازی ساختمان‌های اداری برای حضور معلولان پیش بینی شده است و درحال مطالعه آن هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی قرار است در این زمینه با تمام وزارتخانه‌ها صحبت بکند، افزود: البته می‌دانم که شهردار تهران دراین زمینه خودشان دارای انگیزه هستند.

وی ادامه داد: با وزارت کشور داریم تفاهم نامه‌ای را جلو می بریم که براساس آن شهرداری‌های کل کشور با توجه به توان هر شهر در این زمینه استاندارسازی‌هایی داشته باشند تا بدین ترتیب حرکت روانتر معلولان درفضای شهر را دنبال کنیم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۰ تا ۲۵ هزار مسکن که مربوط به مسکن مهر نیست تا پایان امسال به معلولان واگذار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha