تخلفات تعرفه ای از سوی برخی پزشکان امر بدیهی و اجتناب ناپذیر است و این مهم به دلایلی گوناگونی رخ می دهد.تخلفات تعرفه ای برخی پزشکان در کلانشهرها نمود و افزایش چشمگیری دارد.

وقتی شوق پول بیشتر تخلف پزشکی را چشمگیر می کند
سلامت نیوز : عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تخلفات تعرفه ای برخی پزشکان در کلانشهرها نمود و افزایش چشمگیری دارد.

حسین بابایی در گفت و گو با ایرنا افزود: تخلفات تعرفه ای از سوی برخی پزشکان امر بدیهی و اجتناب ناپذیر است و این مهم به دلایلی گوناگونی رخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت های مستمر در استانهای کوچک بیانگر کاهش تخلفات تعرفه ای پزشکان در این مراکز است که با اطلاع رسانی و همکاری سازمان های متولی صورت گرفته است.

بابایی افزود: تخلفات تعرفه ای پزشکان پس از وصول از سوی مراجع ذی صلاح به دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم نهایی صادر می شود.

وی اظهار کرد: تخلفات تعرفه ای در سازمان های نظام پزشکی ، معاونت های درمان دانشگاههای علوم پزشکی ، دادسراهای انتظامی و موارد خاص نیز در کمیسیون های ماده 11 مورد بررسی و بر اساس نوع آن جریمه اعمال می شود.

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت: وظیفه دولت تامین هزینه های بهداشت و درمان است و جامعه پزشکی نیز همواره و در شرایط حساس کنار مردم بوده و مشارکت فعالانه ای در ارائه خدمات مورد نیاز به عموم مردم و جامعه هدف دارد.

وی گفت: تعرفه های ناچیز پزشکان در بخش دولتی با وجود انجام کارهایی به مراتب با ریسک بالا بسیار ناچیز است و در واقع این مهم به دلیل عدم پرداخت یارانه از سوی دولت است.

بابایی افزود: سال گذشته و با وجود مشکلات اقتصادی افزایش نرخ تورم و تحریم های اعمال شده تعرفه های پزشکی افزایش نیافت و جامعه پزشکی با این روند به فعالیت خود ادامه داد.

وی اظهار کرد: ارائه راهکارها و نظرهای کارشناسی شده می تواند به بهبود ارائه خدمات جامعه پزشکی به عموم مردم و جامعه هدف منتهی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha