سلامت نیوز : مدیرکل محیط زیست استان خوزستان در خصوص آلودگی اخیر هوای اهواز گفت: هنوز علت این آلودگی مشخص نشده است.

احمدرضا لاهیجان زاده در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: در پی بارندگی های اخیری که در شهرهای استان خوزستان صورت گرفت، مشکلات تنفسی برای مردم منطقه به وجود آمد که بسیاری از مردم به مراکز درمانی مراجعه کردند.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان درخصوص اسیدی بودن باران های اخیر در اهواز نیز گفت: در حال حاضر آزمایشات مختلف برای این موضوع در حال انجام است و کارشناسان در حال بررسی هستند تا نتیجه دقیق علت این آلودگی ها و مشکلات ایجاد شده برای مردم منطقه را اعلام کنند.
وی با بیان اینکه آلودگی در هوای اهواز وجود دارد، خاطرنشان کرد: اما هنوز علت مشخصی برای آلودگی هوای اخیر در این منطقه اعلام نشده است.
به گزارش پانا، در طول هفته های جاری در پی بارش باران در شهرهای استان خوزستان بیش از یک هزار شهروند در این منطقه با علائم شدید تنگی نفس، آسم و فشار خون بالا به مراکز درمانی مراجعه کردند که طبق اعلام مسئولان بیش از 7 هزار پرونده پزشکی تشکیل شده است.
بر این اساس، پس از وقوع این مشکل تیمی از کارشناسان محیط زیست به همراه نمایندگان کمیسیون بهداشت از این منطقه بازدید کرده و در جریان ایستگاه های پایش آلودگی هوا قرار گرفتند و قرار شد تا علت این رویداد مشخص و اعلام شود. همچنین نمایندگان اهواز درخواست داشتند که گزارش کمیسیون بهداشت و درمان به هیات رییسه مجلس ارائه تا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha