سلامت نیوز : رییس بیمارستان امیراعلم با تاکید بر لزوم گسترش فضای فیزیکی این بیمارستان به منظور ارتقای سطح آسایش و رفاه بیماران، اظهار کرد: بطور تقریب روزانه بالای 12هزار ویزیت در بیمارستان امیر اعلم انجام شده و رقمی در حدود 1500 عمل نیز در روز صورت می گیرد.

دکتر حسن توکلی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار داشت: با توجه به فضای فیزیکی محدود بیمارستان امیراعلم و عدم امکان گسترش آن، ساختمانی در جنب بیمارستان برای بخش‌های بستری در نظر گرفته شده و قرار است اتاق‌های عمل نیز به آنجا منتقل شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در واقع اولویت کاری ما در این بیمارستان راه‌اندازی و بهره‌برداری از این ساختمان است تا به لطف خدا بتوانیم تا حدودی از بعد فیزیکی بار مشکلات موجود را کم کنیم. بویژه تلاش داریم درمانگاه‌های این بیمارستان را گسترش دهیم و به این ترتیب امکان آسایش و رفاه بیشتر بیماران فراهم شود.

رییس بیمارستان امیراعلم با اشاره به دو مدل بودن سیستم نوبت دهی در این مرکز، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک سیستم تقریبا بروز داریم که در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است و با توجه به سطح امکاناتی که افزایش پیدا کرده تقریبا وضعیت نوبت دهی خوبی داریم. البته ممکن است نوبت عمل‌هایمان کمی طولانی‌تر باشد که در تلاش هستیم این موضوع را نیز بروز کنیم. ولی قطعا با این فضای فعلی امکان کامل اجرای این کار وجود ندارد مگر با راه اندازی پروژه‌ای که در دست اقدام داریم.

دکتر توکلی در پایان با بیان اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان امیراعلم بیماران مبتلا به مشکلات گوش، حلق و بینی هستند، گفت: در عین حال بخش‌های جراحی، لاپاروسکوپی و داخلی هم فعال است و کار خود را انجام می دهند. بطور تقریب روزانه بالای 12هزار ویزیت در این بیمارستان انجام می شود و رقمی در حدود 1500 عمل در روز نیز صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha