سلامت نیوز : رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: طی تفاهمنامه‌ای که با خانه سینما امضا کردیم، اعضای هیئت مدیره این صنف، داوطلب هلال‌احمر برای فعالیت‌های بشردوستانه شدند.

فرحناز رافع در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته تفاهمنامه‌ای بین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران خانه سینما به امضا رسید و اعضای هیئت مدیره خانه سینما لباس داوطلبی هلال احمر را به تن کردند.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه همه 5 هزار عضو خانه سینما می‌توانند به عنوان سفیر صلح در فعالیت‌های بشردوستانه حاضر شده و یا در مواقع بروز حادثه،‌امدادرسانی و جمع آوری کمک‌های مردمی به عنوان داوطلبی با چهره فرهنگی در جمعیت هلال احمر فعالیت کنند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با تاکید بر اینکه در عین حال هر یک از اعضای خانه سینما می‌توانند تخصص و توانمندی‌های خود را در راستای کمک به نیازمندان ارائه کنند افزود: از آنجایی که در همه جوامع از جمله مردم ما علاقه خاصی به قشر هنرمند وجود دارد بنا داریم تا برای ترویج فرهنگ داوطلبی از این ظرفیت استفاده کنیم و تا جایی که قرار است خانه‌های داولب تخصصی کارگردانان و هنرمندان در سراسر کشور ایجاد شود.

وی گفت: در عین حال آموزش‌های امدادی در سطوح مختلف به تمام هنرمندان داوطلب برای شرکت در امدادرسانی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha