مدیرکل امور استانهای سازمان تامین‌اجتماعی برخورد قانونی با متخلفان را خواسته اصلی مدیران و کارکنان این سازمان دانست و گفت: بدنه اجرایی تامین‌اجتماعی قانون گران‌ترین و پاک‌ترین افراد هستند.

سلامت نیوز: مدیرکل امور استانهای سازمان تامین‌اجتماعی برخورد قانونی با متخلفان را خواسته اصلی مدیران و کارکنان این سازمان دانست و گفت: بدنه اجرایی تامین‌اجتماعی قانون گران‌ترین و پاک‌ترین افراد هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر رضا امینی اجرای قانون را مهمترین خواسته و اولویت اصل برای رفع مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت: تحقیق و تفحص باید شفاف باشد و در این موضوع باید سره از ناسره مشخص شود، اما برخورد اخیر در شأن مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی نبود.

وی با بیان اینکه اگر ایرادی وجود دارد باید با اصلاح قانون امکان بروز تخلف از بین برود، افزود: همکاران تأمین‌اجتماعی در بخشهای بیمه‌ای و درمانی و اقتصادی درحال تلاش هستند و پابرجا بودن سازمان نیز به دلیل تلاش و پشتکار همکاران تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور امکان‌پذیر بوده است.

امینی، دفاع از کارکنان را خواسته اصلی بدنه اجرایی تأمین‌اجتماعی از مدیریت عالی این سازمان دانست و گفت: کسانی که مرتکب تخلف شده‌اند باید پاسخگو باشند، اما برخی اقدامات انجام گرفته باعث دلسردی کارکنان تأمین‌اجتماعی می‌شود.

وی، انتصاب مدیرعامل از بدنه اجرایی تامین‌اجتماعی را اقدامی هوشمندانه دانست و اظهار داشت: مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی با همگرایی و هماهنگی کامل درحال خدمت به بیمه‌شدگان هستند. تامین‌اجتماعی در حال‌ حاضر به 2 میلیون و 200 هزار نفر از اقشار گوناگون جامعه مستمری پرداخت می‌کند و این افتخار تأمین‌اجتماعی است که حقوق این افراد را قبل از موعد قانونی می‌پردازد و هرگز تأخیری در این پرداختها به وجود نیامده است.

پاک دستی مدیران جدید تامین اجتماعی


دکتر محسن علیمردانی عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین‌اجتماعی نیز با تاکید بر اینکه به صداقت و پاکدستی مدیران فعلی تامین‌اجتماعی اعتقاد دارد، گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر در حق برخی از مدیران تامین‌اجتماعی بی‌انصافی شد.

وی با یادآوری اینکه تحقیق و تفحص از تامین‌اجتماعی در گذشته به نتیجه نرسیده بود، افزود: بسیاری از مدیران تامین‌اجتماعی بر انجام تحقیق و تفحص و به نتیجه رسیدن آن مصر بودند و در حال‌حاضر نیز افرادی که با رعایت قانون و دلسوزی کار کرده‌اند باید از به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص خوشحال باشند.

علیمردانی با بیان اینکه احترام به مدیران دلسوز و خدوم از وظایف اصلی دولت و مجلس است، ادامه داد: تامین‌اجتماعی سازمانی قانونمند و خدمت‌رسان است و مدیران این سازمان درمورد بروز تخلف و مخدوش شدن وجه این سازمان باید اول از همه معترض باشند.

این نماینده مجلس، واگذار کردن اقتصاد به مردم را تنها راه مقابله با فساد اقتصادی دانست و گفت: تا زمانی که اقتصاد در اختیار دولت باشد باید منتظر فسادها و سوءمدیریت‌ها باشیم.

علیمردانی با تشکر و تقدیر از تمامی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی که برای به ثمر رسیدن تحقیق و تفحص همکاری کردند، اظهار داشت: باید با مهندسی مجدد و آسیب‌شناسی برای رفع مشکلات اقدام کنیم و هیئت تحقیق و تفحص نیز به همین منظور تشکیل شد و اعضای هیئت‌ مدیره نیز نیت سوء نداشته‌اند، هرچند ممکن است در مواردی نیز مسائل به خوبی مدیریت نشده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha