سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در یک دوره پزشکان برای ورود به تامین اجتماعی صف می‌کشیدند، اما هم‌اکنون برای خروج از این سازمان صف کشیده‌اند، اظهار کرد: نظام پرداخت به پزشکان تامین اجتماعی اصلاح شده است و منتظر تصویب در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی است.

دکتر محمدعلی همتی، با اشاره به اینکه طی سالیان اخیر جاذبه‌های مالی برای پزشکان تامین اجتماعی ایجاد نشده است، به ایسنا گفت: در بسیاری از مراکز حتی برای حضور یک پزشک عمومی دچار مشکل هستیم؛ علاوه بر این در بسیاری از مراکز نیازمند جراح، رادیولوژیست و متخصصان رشته‌های مختلف هستیم که به دلیل پرداخت‌ حقوقهای پایین و اندک نمی‌توانیم جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه در اصلاح نظام پرداخت به پزشکان تامین اجتماعی، بر اساس اولویت‌بندی، سطح‌ دریافتی‌ها افزایش داده شده است، اظهار کرد: مناطق محروم از لحاظ جذب پزشک و نیز اورژانس‌ها به دلیل سختی کار، دو اولویت اصلی برای اصلاح نظام پرداخت به پزشکان تامین اجتماعی هستند، چرا که پزشکان فعال در دو گروه اشاره شده با توجه شرایط ویژه و میزان دریافتی‌شان، دچار مشکلاتی هستند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، افزود: دریافتی پزشکان را بر اساس آیین‌نامه ارتقا می‌دهیم و در کل کشور نیز پزشکان سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب اصلاح نظام پرداخت دریافتی‌شان افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha