سلامت نیوز: رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: انتظار داشتم ، آقای مرتضوی از گزارش خویشتن دارانه کمیته تحقیق و تفحص تشکر می کردند .
 
علیرضا محجوب در گفت و گو با ایران خبر ، گفته های نسبت داده شده به وی درباره دربافت پول از تامین اجتماعی را قویا تکذیب کرد و گفت : انتظار دارم ، آقای مرتضوی هرچه سریعتر ، اسناد ادعاهای خود را منتشر کنند .

وی در ادامه گفت : متاسفانه آقای مرتضوی واقعیتهایی را انکار می کنند که منابع آنها گزارش امور مالی خود تامین اجتماعی است و مستنداتش غیر قابل انکار می باشد .

محجوب درباره تکذیب تفاهم نامه با بابک زنجانی از سوی مرتضوی گفت : مرتضوی می گوید حتی یک چوب کبریت هم از بابک زنجانی نگرفته ام ، ایا  ایشان ،  وقتی را که  چکهای 17هزار میلیارد تومانی که معادل 4 میلیارد یورو می باشد را امضا می کردند تا در یک نوبت یکجا و بعد در 5 نوبت جداگانه به اقای زنجانی تحویل داده شود را فراموش کرده اند ؟

اگر 17 هزار میلیارد تومان ، پول چوب کبریت نیست ، چوب کبریتی اقای مرتضوی چقدر ارزش دارد ؟!

رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی با اشاره گفت : ایشان اهدای 135 میلیون تومان به 37 کد در مجلس را که چه نوع کمکی می دانند ؟ 135 میلیون تومانی که هزینه کرد آن نه مصوبه داشته است ، نه حتی اگر دارای مصوبه باشد ، مطابق آن هزینه شده است .

ارائه کدها می تواند برای بدنام کردن نمایندگان باشد


محجوب گفت : از کجا معلوم ارائه این کدها ، برای دادن نسبت سوء به همکاران شریف ما نیست ؟ چرا اسامی کدها منتشر نمی شود تا معلوم شود آیا نام چون منی نیز در این کدها می باشد یا نه ؟ من از ایشان مصرانه می خواهم هرگونه رسیدی از همکاران من دارند ، حتما منتشر کنند .

وی در ادامه گفت : مرتضوی سعی کرده است ، اقدامات مرسومی را که دستگاهها به طور معمول انجام می دهند ، با عمل خلاف خود مخدوش کند .

محجوب گفت : اینجانب در زمان مدیریت آقای مرتضوی ایشان را ملاقات تکرده ام.فقط در زمان تحقیق تفحص از سازمان تامین اجتماعی به درخواست ایشان مرتضوی با ایشان دوبار ملاقات پیرامون تحقیقات دیدار داشته ام.

وی اضافه کرد:همه گفته های وی برای فرافکنی از اتهاماتی است که اکنون متوجه ایشان است.

وی در ادامه افزود : مرتضوی می گوید : 150 میلیارد کذب محض است ، اگر این گزارش کذب است ، همه اسناد مالی دوره شما هم باید کذب باشد ، چون تمام این اسناد را امور مالی تامین اجتماعی برداشت کرده ایم و پیوست آن در سی دی که مشتمل بر 80 هزار سند ، سازمان می باشد

وی در ادامه گفت : مرتضوی سعی کرده است ، اقدامات مرسومی را که دستگاهها به طور معمول انجام می دهند ، با عمل خلاف خود مخدوش کند .

هیچ مدیری تا کنون مانند مرتضوی بی حساب و کتاب خرج نکرده است


رییس کمیته تحقیق و تفحص از پرونده تامین اجتماعی گفت: مرتضوی باید کلاه خودش را قاضی کند ، هیچ  نمونه ای نداریم که مدیری در این 35 سال  به اندازه وی بی حساب و کتاب خرج کرده باشد.

محجوب در پایان تاکید کرد : جوابیه ای را  با جزییات  و آمار آماده خواهد کرد و  به زودی در اختیار رسانه ها قرار  خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha