رییس دفتر پرستاری وزارت بهداشت از تدوین شرح وظایف تخصصی پرستاران برای نخستین بار در كشور خبر داد و گفت: این شرح وظایف مورد تایید رییس سازمان نظام پرستاری و معاون سلامت وزیر بهداشت قرار گرفته و در صورت تایید نهایی توسط وزیر بهداشت و درمان تصویب می‌شود.

اعظم گیوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از آن جایی كه تدوین شرح وظایف یكی از مراحل اساسی تعرفه گذاری است امیدواریم با انجام این مرحله، تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز بر اساس اعلام قبلی تا پایان دی ماه نهایی شود.

وی همچنین به طرح مجدد موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری در جلسه فردای نمایندگان كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و گفت: در این جلسه گزارش سازمان نظام پرستاری به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه می‌شود.

رییس دفتر پرستاری وزارت بهداشت با بیان این كه مراحل اجرایی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری رو به اتمام است، گفت: در نهایت تعرفه‌های مشخص شده باید به تایید شورای عالی بیمه و سازمان مدیریت برسد.

وی اظهار كرد: اگر چه در گذشته به نظر می‌رسید مخالفت‌هایی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر و سازمان مدیریت بیمه در تعرفه گذاری خدمات پرستاری به وجود آید اما در جلساتی كه تاكنون برگزار شده شاهد همكاری خوب این سازمان‌ها در تعرفه گذاری خدمات پرستاری بوده‌ایم.

تدوین 400 نوع خدمت پرستاری در دفتر پرستاری وزارت بهداشت

گیوری از سوی دیگر از تدوین 400 نوع خدمت پرستاری در دفتر پرستاری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری بر اساس این 400 نوع خدمت تعیین می‌شود.

رییس دفتر پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان كرد: شرح وظایف عمومی پرستاران بازنگری و شرح وظایف تخصصی برای نخستین بار تدوین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha