سلامت نیوز: یک دانش‌آموز کازرونی در یکی از اردوگاه‌های حوالی کازرون بر اثر بی‌احتیاطی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در حاشیه مراسم تشییع و تدفین این دانش‌آموز در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان به تشریح علت مرگ این دانش‌آموز پرداخت و اظهار داشت: دانش‌آموز احمدرضا کرمی که به همراه سایر همکلاسی‌ها، مربیان و ... به اردویی در روستای امامزاده سید حسین (ع) کازرون عزیمت کرده بود بر اثر برق‌گرفتگی در این اردوگاه دار فانی را وداع گفت.

مرتضی دیانتی‌نسب با ابراز تأسف از وقوع ناگهانی این حادثه ناگوار و تسلیت به خانواده داغدار این دانش‌آموز افزود: شدت برق‌گرفتگی به حدی بوده که با وجود انجام کمک‌های اولیه در محل حادثه توسط مربی بهداشت و سایر کادر اجرایی آموزشگاه و انتقال فوری آن به نزدیک‌ترین درمانگاه در بخش چنارشاهیجان ثمربخش نشده و منجر به فوت وی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای رفع هرگونه ابهام و اظهار نظرها از منابع غیرموثق که در راستای تشویش اذهان عمومی صورت می‌گیرد، پرونده دانش‌آموز متوفی در مراجع ذی‌صلاح در دست بررسی و سیر مراحل قانونی است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در ادامه گفت: در تماسی که با فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون گرفته شد اخبار کذبی که به نقل از جانشین این فرماندهی در برخی از سایت‌های خبری و ... منتشر شده به کلی صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

دیانتی‌نسب در پایان تصریح کرد: این مدیریت با کسانی که به نوعی با دیگرگون جلوه دادن این حادثه به طور غیرموثق دامن زده‌اند، از طریق مراکز قانونی در فرصت مناسب برخورد خواهد کرد.

 مدیریت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این دانش‌آموز را به خانواده داغدیده آن مرحوم تسلیت گفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha