سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از تجهیز بخش‌ها و نیز ایجاد امکانات لازم برای انجام چند عمل تخصصی در بیمارستان قصرشیرین برای جذب بیماران عراقی، تا پایان سال جاری خبر داد.

بهمن روشنی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پتانسیل بسیار خوبی در زمینه جذب گردشگر سلامت در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از بیماران استان‌های همجوار و کشور عراق، به ویژه از کردستان عراق برای پیگیری امور درمان خود به استان کرمانشاه مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت ایجاد امکانات رفاهی و وجود تخت بیمارستانی با مشخصات خاصی را می‌خواهد، گفت: در همین راستا طرح‌هایی در دستور کار قرار دارد، که یکی از آنها تجهیز بیمارستان قصرشیرین برای سرویس‌دهی هر چه بهتر به بیماران عراقی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: قرار است امکانات لازم برای انجام چند عمل تخصصی را در این بیمارستان مهیا کرده و پزشکان را نیز برای رفتن به آنجا ترغیب کنیم تا بتوانیم از این موقعیت هرچه بهتر استفاده کنیم.

به گفته روشنی کار تجهیز بخش‌ها و راه‌اندازی امکانات لازم برای انجام عمل‌های تخصصی در این بیمارستان تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که برای انجام جراحی چشم و نیز جراحی زیبایی، بیماران زیادی از کشور عراق به ایران مراجعه می‌کنند، در نظر داریم به این دو بخش را نیز سامان داده و پتانسیل خود را در این زمینه افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha