سلامت نیوز : در پی انتقال سه تن از مصدومین حادثه تروریستی دیالی عراق به بیمارستان طالقانی کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حال دو تن از مصدومین این حادثه را مساعد اعلام کرد و اظهار داشت: یک نفر دیگر از مصدومین این حادثه تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر به منظور مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه انتقال یافته است.

دکتر بهمن روشنی در گفت وگو با (ایسنا) ، اظهار داشت: دو نفر از این مصدومان فقط دارای جراحت‌های دست و پا بودند که حال عمومی آنها خوب است و در بیمارستان طالقانی تحت مراقبت هستند.

وی افزود: تنها یک نفر از مصدومان که از ناحیه شکمی دچار مصدومیت شده بود مورد عمل جراحی قرار گرفت که پس از انجام عمل به منظور مراقبت های بیشتر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اعزام شد.

سه تن از مصدومان حادثه تروریستی دیالی عراق به نامهای داریوش شعبانیان، مسلم جعفری و علیرضا عالی پور شب گذشته به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

قرار است پیکر شهدای این حادثه تروریستی امروز از طریق مرزهای قصرشیرین وارد ایران شود.

گفتنی است، تعدادی از اعضای شرکتی که در پروژه ساخت خط لوله گاز درعراق فعالیت می کردند، عصر روز جمعه (22 آذر) در حالی که در مسیر بازگشت به اقامتگاه خود بودند، توسط گروه‌های تروریستی مورد حمله قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha