وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر مصطفی مهرابی بهار را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرد.

سلامت نیوز :وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر مصطفی مهرابی بهار را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرد.


به گزارش خبرنگار سلامت نیوز از مشهد،متن این حکم به شرح زیر است: جناب آقای دکتر مصطفی مهرابی بهار استاد محترم دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد با سلام و احترام؛
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

1- تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان.
 2- ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی.
 3- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.
 4- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم.
 5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود.
 6- توجه به امر اعتدال، توانمندی وشایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
دكتر سید حسن هاشمی
وزیــر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha