سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با بیان اینکه منابع اعتباری حوزه بهداشت و درمان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی به درست مدیریت نشده است، گفت: متأسفانه وضعیت اختصاص و هزینه‌کرد اعتبارات این حوزه در سال ۹۱ برای نمایندگان مجلس بسیار مبهم است.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با بیان اینکه منابع اعتباری حوزه بهداشت و درمان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی به درست مدیریت نشده است، گفت: متأسفانه وضعیت اختصاص و هزینه‌کرد اعتبارات این حوزه در سال ۹۱ برای نمایندگان مجلس بسیار مبهم است.

 سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس به‌طور جدی به‌دنبال بررسی اعتبارات حوزه سلامت در لایحه بودجه سال ۹۲ است، گفت: متأسفانه وضعیت اعتبارات بهداشت ودرمان در بودجه سال ۹۲ خیلی مناسب و قابل توجه نیست.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه متأسفانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید قبل از ارائه لایحه بودجه ۹۲ گزارشی را در رابطه با وضعیت اختصاص اعتبارات سال جاری به کمیسیون بهداشت و درمان ارائه می‌کرد، افزود: هم‌اکنون روند هزینه‌کرد اعتبارات حوزه سلامت در سال ۹۱ مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه مبهم بودن هزینه‌کرد اعتبارات حوزه سلامت موجب شده که کمیسیون بهداشت و درمان نتواند از حقوق حوزه سلامت در بودجه ۹۲ دفاع کند، یادآور شد: به‌طور حتم بی‌اطلاعی این کمیسیون از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات به حوزه سلامت کشور آسیب می‌زند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه منابع اعتباری حوزه بهداشت ودرمان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی به درست مدیریت نشده است، افزود: متأسفانه وضعیت اختصاص اعتبارات این حوزه در سال ۹۱ برای نمایندگان مجلس بسیار مبهم است.

عباسی با تاکید برکاهش بودجه حوزه سلامت در بودجه سال ۹۲، تصریح کرد: به‌طور حتم نقش مدیریت منابع از خود اعتبارات یک حوزه پررنگ‌تر است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای افزایش اعتبارات حوزه سلامت در لایحه بودجه ۹۲ در کمیسیون تلفیق مجلس، گفت: تحقق این موضوع نیازمند افزایش تعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با مجلس است./
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha