سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 89003

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به موضوعات مطرح شده مبنی‌بر واردات محصولات آب معدنی از کشور چین٬ گفت: ورادات این محصول افزون‌بر ضربه زدن به اقتصاد ملی و این‌گونه‌ کارخانه‌ها٬ موجب بروز بیماری می‌شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به موضوعات مطرح شده مبنی‌بر واردات محصولات آب معدنی از کشور چین٬ گفت: ورادات این محصول افزون‌بر ضربه زدن به اقتصاد ملی و این‌گونه‌ کارخانه‌ها٬ موجب بروز بیماری می‌شود.

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خانه ملت٬ با اشاره به موضوعات مطرح شده مبنی‌بر واردات محصولات آب معدنی از کشور چین٬ افزود: هم‌اکنون واردات محصولات و مواد غذایی از کشورهای خارجی به‌ویژه چین به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس تبدیل شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی٬ با اعلام فعالیت حدود ۲۹ شرکت آب معدنی در کشور٬ گفت: هم‌اکنون وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی نظارت خوبی را بر این مراکز دارد.

وی با بیان این که بیشتر محصولات کشور چین از کیفیت مناسبی برخوردار نیست٬ یادآور شد: واردات این محصول افزون‌بر ضربه زدن به اقتصاد و کارخانه‌های آب معدنی کشور٬ موجب بروز بیماری می‌شود.

این نماینده مجلس هشتم٬ به وزارت بهداشت و درمان و سازمان استاندارد نسبت به واردات محصولات غذایی به‌ویژه آب معدنی هشدار داد و گفت: این سازمان‌ها باید با تمام توان خود از سلامت جامعه حفاظت کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ با بیان این که هم‌اکنون یکی از محصولاتی که در کشور به خودکفایی رسیده‌ایم٬ محصول آب معدنی است٬ تصریح کرد: مسئولان باید با افزایش نظارت٬ زمینه را برای توسعه و شکوفایی شعار تولید ملی٬ حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم کنند.

چندی پیش محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی٬  نسبت به تصمیم گروهی از دلالان برای واردات محصول آب معدنی از کشور چین هشدار داد٬ که این موضوع با واکنش‌ مردم و نمایندگان مجلس روبه‌رو شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha