سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، میزان هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و کمیسیون بهداشت و درمان در سال ۹۰ را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: اگر تعامل میان این دو بخش بیشتر بود به طور حتم شاهد کارنامه بهتری از کمیسیون بهداشت و درمان بودیم.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، میزان هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و کمیسیون بهداشت و درمان در سال ۹۰ را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: اگر تعامل میان این دو بخش بیشتر بود به طور حتم شاهد کارنامه بهتری از کمیسیون بهداشت و درمان بودیم.

حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این که کمیسیون بهداشت و درمان در سال ۹۰ کارنامه خوبی داشته است، افزود: پیگیری و عملکرد این کمیسیون در موضوع اختصاص سه‌هزار میلیارد تومانی درآمد مازاد نفتی، طرح تجمیع بیمه‌های درمانی و بودجه سالانه نظام سلامت مثبت بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که کمیسیون بهداشت و درمان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی وظایف خود را به‌خوبی انجام داده است، گفت: این کمیسیون در هر زمانی که نیاز بود به مسائل و مشکلات پیرامون نظام سلامت مانند بیماری‌های خاص، اورژانس‌ها و بیماری‌های واگیردار ورود کرده است.

وی با اشاره به برآورده نشدن انتظارات از کمیسیون بهداشت و درمان در سال ۹۰، افزود: با توجه به این که در دوره هشتم مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان میزان جابه‌جایی وزرا بسیار کم بود انتظارات بسیار بالا رفت اما متأسفانه کمیسیون جوابگو این میزان انتظار نبود.

تأمینی‌لیچایی، میزان هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و کمیسیون بهداشت و درمان در سال ۹۰ را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: اگر تعامل میان این دو بخش بیشتر بود به طور حتم هم شاهد کارنامه بهتری از کمیسیون بهداشت و درمان بودیم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید برای دوره نهم مجلس شورای اسلامی، ارتباط و همکاری خود را با کمیسیون بهداشت و درمان افزایش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha