جدیدترین روش های ترمیم مو و لیزر درمانی در همایش مدون بیماری های مو و لیزر كه از امروز تا هفتم دی در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار می شود ارائه خواهد شد.

دكتر حسن صیرفی متخصص پوست و مو در مصاحبه با شبكه خبر با اشاره به این كه حدود 40 سال از قدمت درمان بیماری های پوست با لیزر می گذرد افزود: رفع موهای زائد بدن ، انواع خال كوبی ، پیری پوست ، چین و چروك ، ضایعات كم رنگ و یا پر رنگ پوستی ، تومورهای پوست و نیز بیماری های التهابی و ضایعات عروقی پوست در برخی از موارد قابل درمان و یا كاهش است.

وی با بیان این كه هم اكنون لیزر كاربردهای وسیعی در درمان برخی از ضایعات پوستی دارد گفت: هموطنان نباید فریب افراد سودجو را كه لیزر را به عنوان ابزاری توانمند برای درمانی هر عارضه و یا نقیصه ای معرفی می كنند بخورند.

دكتر صیرفی دبیر همایش مدون بیماری های مو و لیزر نیز درباره وجود روش های نوین درمان بیماری های پوست و مو با لیزر گفت: در این گردهمایی كه به مدت سه روز برگزار می شود متخصصان با 37 سخنرانی و ارائه مقالات پژوهشی علاوه بر كسب اطلاع در زمینه بیماری های پوست و مو و درمان لیزری ، از 15 امتیاز ویژه متخصصان پوست نیز بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha