دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم در خصوص ادامه فعالیتش پس از پایان دولت نهم با توجه به اینکه مرضیه وحید دستجردی به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده است گفت: تصمیم دارم به کارهای سابق خود در دانشگاه بازگردم.

دکتر کامران باقری لنکرانی در گفتگو با مهر در پاسخ به این پرسش که پس از پایان دولت نهم به چه فعالیتی خواهد پرداخت و آیا در دولت دهم مسئولتی را عهده دار خواهد شد، گفت: پس از پایان دولت نهم به کارهای دانشگاهی خود می پردازم.

وی در پاسخ به این پرسش که شایعات زیادی در مورد ادامه کار وی در بخشهای دیگر دولت دهم به گوش می رسد، اضافه کرد: شایعات زیاد است.

باقری لنکرانی تاکید کرد: فعلاً تصمیم من آن است که به کارهای سابق خودم قبل از چهار سال دولت نهم باز گردم.

کامران باقری لنکرانی متولد سال 1344 در تهران است و مدرک دکتری حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 68 ‬از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز اخذ کرد. او مدرک تخصص بیماریهای داخلی را در سال 71 ‬از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدرک فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد را در سال 75 ‬از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرد.

دکتری حرفه ای پزشکی 1368 علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز، متخصص بیماریهای داخلی 1371 علوم پزشکی شیراز با رتبه اول کشوری و فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد 1375 علوم پزشکی شیراز از سوابق تحصیلی وزیر بهداشت دولت نهم است.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز 1373-1372، معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1375-1373، مدیریت گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از 1375 تاکنون،‌ عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان شیراز 1379-1375،‌ عضو دادستان هیئت انتظامی رسیدگی به تخلفات پزشکی شهرستان شیراز از 1379-1375، نایب رئیس، سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات در استان فارس در انتخابات مختلف،‌ دبیر انجمن اسلامی پزشکان فارس و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پژشکان ایران در دور دوم،‌ عضو موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای شیراز و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان ایران در دور اول از سوابق مدیریتی و اجرایی کامران باقری لنکرانی است.

استادیار گروه داخلی 1380-1371، دانشیار گروه داخلی 1380 تاکنون، عضو در مجامع علمی از جمله انجمن بین ‌المللی پیوند کبد، انجمن آمریکایی متخصصین گوارش، انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران، انتشار کتاب و مشارکت در تألیف کتاب های دیگر، چاپ مقالات پژوهشی به زبان انگلیسی و فارسی در مجلات علمی پزشکی داخلی و بین ‌المللی، تاسیس و سردبیری مجله الکترونیک پزشکی شیراز از سال 1379 به عنوان اولین مجله الکترونیک پزشکی در جمهوری اسلامی ایران، ارائه مقالات پزشکی در کنگره های خارج از کشور و داخلی، عضو هیئت ممتحنه امتحانات دانشنامه فوق تخصصی گوارش و کبد، تخصصی اورژانس، پذیرش دستیار و امتحان جامع کارورزی، گواهینامه تخصصی داخلی و عضویت در کمیته اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوابق علمی (آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha