مدیر عامل مرکز درمانی پزشکی بیماران خاص و مدیر کل سابق بیمه گری و درآمد سازمان بیمه خدمات درمانی تاکید کرد: هم اکنون بیمار خاص فاقد پوشش بیمه ای در کشور نداریم و تمامی این بیماران مشکلی برای دریافت خدمات درمانی ندارند.

به گزارش سلامت نیوز دکتر محمد باقر هوشنگی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : دولت و مجلس، بیماران دیالیزی، هموفیلی و تالاسمی را به عنوان بیماران خاص تعریف کرده که تاکید شده کلیه خدمات درمانی که به این قشر ارائه می شود، باید رایگان باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیمار خاصی در کشور نداریم که در دریافت خدمات درمانی با مشکلی مواجه باشد و اگر چنین مشکلی در برخی شهرها و مناطق گزارش می شود، ناشی از عدم دسترسی مناسب است .

 مدیر عامل مرکز درمانی پزشکی بیماران خاص و مدیر کل سابق بیمه گری و درآمد سازمان بیمه خدمات درمانی در ارتباط با شناسایی تمامی بیماران خاص در سراسر کشور گفت : بیماران خاص ساکن نقاط دور افتاده کشور نیز شناسایی شده اند و اگر بیمار خاصی وجود دارد که هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته به دلیل عدم مراجعه شخص بیمار است.

هوشنگی در ارتباط با تعداد دقیق بیماران خاص در سراسر کشور گفت: بررسی ها حاکی از وجود 36 تا 50 هزار بیمار خاص در کشور است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha