سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 89945

برای تمیز ماندن، زیبا بودن دستها باید نكاتی را رعایت كنید. در اینجا پنج روش برای آراستگی و سلامت دستهای شما پیشنهاد شده است.

سلامت نیوز: برای تمیز ماندن، زیبا بودن دستها باید نكاتی را رعایت كنید. در اینجا پنج روش برای آراستگی و سلامت دستهای شما پیشنهاد شده است.
۱- محافظت در مقابل آفتاب: دستها درست مانند صورت در معرض نور خورشید هستند. فراموش نكنید كه از كرمهای ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده كنید.


۲- از پوست پوست شدن آنها جلوگیری كنید: برای این كار می توانید از روغنهای چرب دانه های گیاهی استفاده كنید و حداقل دوبار در هفته آنها را پشت دست خود بمالید. به این ترتیب از پوست پوست شدن و زبر شدن دستهای خود جلوگیری كرده و پوستی شفاف خواهید داشت.


۳- پوست دستهای خود را چرب و مرطوب نگه دارید.


۴- از تنشهای عصبی بپرهیزید: بیشتر ما روزانه دچار تنشهای عصبی می شویم كه اغلب روی گردن یا روی شانه هایمان اثر می گذارد. اما گاهی اوقات این حالتهای عصبی و نگرانی های موجود روحی باعث وجود استرس در دستهایمان می شود. بنابراین باید سعی كرد تا رفتارهای عصبی را در طول مدت روز كاهش داد.
۵- از كرمهای صورت برای دست نیز استفاده كنید: ویتامین c، ویتامین A، اسید هیدروكسید آلفا و بتا برای پوست دستها بسیار سودمند هستند. آنها را هم برای صورت و هم برای دستهایتان به كار ببرید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha