معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش كه اگر شهرداری تهران وظیفه‌ای در خصوص جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی ندارد،چرا این كار را انجام می‌دهد؟ گفت:نمی توانیم بگذاریم که زباله ها گوشه خیابان بماند از روی ناچاری آنها را جمع آوری می کنیم.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز،مسعود کرباسیان گفت: طبق قانون شهرداری تهران هیچ وظیفه‌ای در خصوص جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی ندارد و به دلیل اینكه بهداشت شهر به خطر نیفتد و زباله ها پوشه شهر جمع نشوند، این كار را انجام می‌دهد.
کرباسیان ادامه داد :اپر قرار است شهرداری بابت این کار پولی بگیرد سریعتر مشخص شود،بااینکه ما فعلا زباله های بیمارستانی را جمع آوری و دفن می کنیم ولی نمی دانیم باید چکار کنیم.
به گفته كرباسیان، شهرداری تهران سالیانه 8 تا 10 میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی هزینه می‌كند که این هزینه را باید بیمارستان‌ها بپردازند و نباید پول جمع آوری زباله‌های بیمارستانی را از عوارضی كه مردم می‌دهند تامین كرد وی در پاسخ به این پرسش فارس كه این پول چگونه تامین می‌شود؟ گفت: بخشی را شهرداری می پذیرد و بخشی را بیمارستان‌ها و در حال حاضر شهرداری از بیمارستان‌ها در این زمینه طلب دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش كه گفته می‌شود در زباله‌های بیمارستانی اندام، احشا و جنین انسان دیده شده است؟ گفت: اقلام خطرناك‌تر و بیماری‌زا تری در زباله‌های بیمارستانی پیدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha