سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 90809

اگر به دنبال این هستید که بدانید چطور به هنگام راه رفتن میزان مصرف کالری را افزایش دهید یا می خواهید بدانید که چرا برخی مردان بعد از انزال دچار سردرد می شوند و یا از کثیف ترین وسیله آشپزخانه که بیشتر از حمام هم میکروب دارد مطلع شوید و ... خواندن این مطلب را از دست ندهید.

- 20دقیقه چرت زدن در روز باعث ارتقا سطح هوشیاری، حوصله و خلق و خو و افزایش توان تولید می شود. بعلاوه این خواب برای قلب نیز مفید است. تحقیقات ثابت کرده که مردانی که حداقل سه مرتبه درهفته چرت می زنند 37% کمتر از بقیه در معرض بیماری های قلبی هستند.


- ظرفشویی آشپزخانه کثیف تر از حمام است. بیش از 500 هزار نوع باکتری در زهاب ظرفشویی وجود دارد. شیر آب، حوضچه و اسکاچ ظرفشویی نیز سرشار از میکرب است. بیش از 500 میلیون باکتری در اسکاچ های کثیف تشکیل کولونی می دهند . حال تصور کنید که از همین وسیله برای تمیز کردن لیوان و قاشق خود نیز استفاده می کنید.

- تمرینات ورزشی منظم به پیشگیری از سرطان کمک می کند. البته به شرطی که استراحت نیز کافی باشد.


- راه رفتن در جهت خلاف آب، باد و یا استفاده از کوله پشتی در هنگام راه رفتن باعث افزایش مصرف 50 کالری در ساعت می شود.


- بعضی مردان در نتیجه انزال دچار سردرد و عطسه می شوند. شاید افزایش فعالیت سیستم عصبی در هنگام لذت باعث بروز سردرد می شود.


- جو دو سر، میوه مرکبات و عسل باعث ارتقا میل جنسی و توان باروری می شود. ماده شیمیایی موجود در جودوسر باعث تولید تستسترون بیشتر و افزایش میل جنسی می شود. ویتامین c موجود در مرکبات نیز مقدار و فعالیت اسپرم را زیاد می کند. ویتامین B موجود در عسل نیز باعث مصرف استروژن بدن و کمک به جریان خون می شود.


- داشتن ارتباط اجتماعی باعث بهبود سلامت فردی است. حفظ ارتباط با دوستان و فامیل مانع از اختلال حافظه می شود و عمر را افزایش می دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha