چهارمین كنگره بین المللی مغز و اعصاب به ریاست دكتر محمد نبی نعمتی، جراح برجسته ایرانی و عضو هیات علمی دانشكده‌های پزشكی دانشگاه‌های هانوور و بن آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این كنگره در ماه می میلادی(اردیبهشت ماه هجری شمسی) و در كشور آلمان با موضوع پدیده‌های نوین در جراحی ستون فقرات برگزار خواهد شد.

دكتر محمد نبی نعمتی كه برای دومین بار ریاست این كنگره را برعهده دارد به ایسنا گفت: در این كنگره حدود هزار نفر از سراسر جهان شركت خواهند كرد كه از این تعداد حدود 15 نفر را پزشكان كشورمان تشكیل می‌دهند.

وی با تاكید بر این‌ كه ایران از نظر جراحی مغز و اعصاب همتراز با كشورهای پیشرفته جهان قرار دارد، اظهار كرد: پزشكان ایرانی با شركت در كنگره بین المللی مغز و اعصاب می‌توانند روشهای نوین جراحی را كه به طور عملی در كارگاه‌های این كنگره می‌آموزند به سایر پزشكان كشور آموزش دهند.

این جراح مغز و اعصاب از دیگر دستاوردهای این كنگره به امكان تبادل نظر و تجربه میان پزشكان سراسر كشور از جمله پزشكان ایرانی اشاره كرد و افزود: در ماه آینده، دعوت نامه‌های رسمی را برای دعوت پزشكان ایرانی به مراكز مختلف ارسال می‌كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha