تسهیلات بانك توسعه صادرات ایران در زمینه صادرات دارو، تجهیزات پزشكی، انتقال دانش و فن‌آوری‌های مربوطه، پذیرش بیمار خارجی و صادرات خدمات مهندسی پزشكی پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، كوروش پرویزیان ـ مدیرعامل بانك توسعه صادرات ـ پرداخت تسهیلات این بانك را در زمینه صادرات دارو، تجهیزات پزشكی، انتقال دانش و فن آوری‌های مربوطه، پذیرش بیمار خارجی و صادرات خدمات مهندسی پزشكی عنوان كرد.

وی افزود: این تسهیلات می تواند به منظور خرید و تهیه مواد اولیه، قطعات، لوازم یدكی، بسته بندی و یا سرمایه گذاری ثابت در حوزه سلامت و قبل از صدور كالا پرداخت شود.

به گفته او حداكثر میزان تسهیلات اعطایی با توجه به اعتبارسنجی مشتریان تعیین و پرداخت می‌شود.

رییس هیات مدیره بانك توسعه صادرات ایران تصریح كرد: اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به شعب این بانك و یا از طریق دبیرخانه كارگروه توسعه صادرات كالا و خدمات سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی می‌توانند از این تسهیلات استفاده كنند.

وی خاطرنشان كرد: این طرح كارآفرینان و متقاضیان راه‌اندازی یا توسعه كسب و كارهای صادراتی در حوزه بهداشت و درمان را نیز شامل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانك توسعه صادرات ایران، پرویزیان به امضای تفاهم نامه مشترك بین بانك توسعه صادرات ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در مهر ماه سال جاری اشاره كرد و گفت: تسهیلات جدید بانك كه در اجرای مفاد این تفاهم نامه پرداخت می شود با هدف توزیع عادلانه منابع بانك، افزایش تولید و صدور بخش بهداشت و درمان و اشتغال زایی بیشتر دانش آموختگان پزشكی و پیراپزشكی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha