چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9242

وزیر رفاه و تامین اجتماعی از عملیاتی شدن بیمه همگانی در کشور خبر داد.

عبدالرضا مصری در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی ازعملیاتی شدن طرح بیمه همگانی خبر داد و گفت: امروز خوشبختانه شاهد آن هستیم که بعد از 12 سال بیمه همگانی در کشور طراحی و به تصویب شورای عالی بیمه رسیده است که بر اساس همین دفترچه های این بیمه را طراحی و عملیاتی کرده ایم.

وی همچنین از لایحه دولت مبنی بر بخشودگی جرایم کارفرمایان خبر داد و گفت: در سالهایی که رکود در کشور وجود داشته، جرایم کارفرمایان رقم بالایی را به خود اختصاص داده است که با لایحه دولت تمامی بدهی این کارفرمایان بخشیده شد.

مصری همچنین افزود: بر اساس تدابیری که در دولت اندیشیده شده ، قرار شده است بدهی کارفرمایان در 12 قسط تقسیط شود که این امر یک جان تازه ای را به تولید کنندگان داد.

وزیر رفاه در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای بودجه بیشتری که بهزیستی اخیرا دریافت کرده است دارید، گفت: برنامه جامع نظام تامین اجتماعی را طراحی کرده ایم ، پیشنهادی که دولت در این خصوص به مجلس داده، یک هزار میلیارد تومان بودجه است که اگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد و ابلاغ شود ما طرحهای نهایی آن را نیز اعلام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha