مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات درمانی سرپائی برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به بیمه شدگان در دستور کار بخش درمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

دکتر بهنام پرهیزگار در گفتگو با مهر افزود: این طرح هم اکنون در برخی واحد های درمانی در حال اجرا است و از آغاز طرح تاکنون نتایج مثبتی به دست آمده است.

وی هدف از اجرای طرح یاد شده را افزایش رضایت مندی مراجعان به مراکز ملکی و ایجاد الگوی مناسب جهت تاثیر گذاری در نظام درمان عنوان کرد و افزود: درمان در هر جامعه ای مقوله مهمی به شمار می آید و باید از تمامی امکانات و ظرفیت برای ارتقای این بخش استفاده نمود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران، ویزیت بیماران بر اساس شماره زمان دار را از جمله راهبردهای این طرح عنوان کرد و افزود: به موجب این طرح ، سقف ویزیت 15 بیمار در ساعت توسط پزشک عمومی و تا 10 بیمار در ساعت توسط پزشک متخصص در نظر گرفته شده است.

پرهیزگار خاطر نشان کرد: دریافت شرح حال کامل بیمار و معاینه دقیق و مبتنی بر اصول علمی بیماران ، توجیه بیمار نسبت به بیماری و رعایت موازین شرعی و قانونی و اخلاق حرفه ای پزشکی در معاینه و درمان بیماران از دیگر رویکردهای این طرح است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha