مدیر کل بهزیستی استان تهران از ارزیابی 70 مهدکودک در سطح شمال استان تهران خبر داد و گفت: بیش از نیمی از این تعداد به دلیل افزایش شهریه و کوتاهی در نحوه خدمت رسانی آموزشی و تربیتی متخلف شناخته شده و از یک تا 30 میلیون تومان جریمه شده اند.

به گزارش "ایسکانیوز"، ظاهر رستمی در نشست مطبوعاتی که به منظور بیان چالش ها و اولویت های جدید این سازمان برگزار شد ، افزود: در زمینه صدور پروانه مهد کودک ها و مراکز توانبخشی ظرفیت های زیادی ایجاد شده است که در فاز اول با انجام نظارت بدین صورت که کلیه مهد کودک های شمال تهران در هفته گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته و در قدم بعدی با همکاری سازمان تعزیرات مهدکودک های متخلف را جریمه می کنیم.
وی با اشاره به معیار سازمان بهزیستی در خصوص شهریه مهد کودک ها که برابر با 66 هزار تومان است ، ادامه داد: نظارت بررسی مهد کودک های تحت پوشش این سازمان تخصصی است و در کیفیت خدمات رسانی، گرفتن شهریه که خلاف مقررات باشد بعد از تذکرات شفاهی و کتبی و گزارش به کمیسیون عالی سازمان، جریمه نقدی تعیین می شود.
رستمی سطح تخلفات را در مهد کودک های شمال تهران بیشتر عنوان کرد و گفت: سازمان بهزیستی استان تهران و بازدیدهای هر 10 روز یکبار و ملاقات های مردمی را به صورت ثبت نام از سوی مردم در دستور کار خود دارد.
مدیر کل بهزیستی استان تهران نادیده گرفتن مسایل اجتماعی را مخرب تر از بلاهای طبیعی عنوان کرد و اظهار داشت: این سازمان با شناسایی آسیب های اجتماعی، مداخله در بحران حمایت از زنان بی سرپرست، کودکان خیابانی و با مددکاری، ایجاد مراکز شبانه روزی حمایت از کودکان جویای کار و سرپناه برای زنان آسیب دیده فعالیت می کند.
رستمی از ایجاد بانک های اطلاعاتی برای آموزش و اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران خبر داد و افزود: این سازمان آمادگی جلب همکاری خیرین را از طریق شماره حساب 90177 بانک ملی در مسایل اشتغال، ازدواج، مسکن و درمان را دارد تا از این طریق استقلال مددجویان حفظ شود.
وی از انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی حرفه ای، جهاد کشاورزی، مدیریت کارآفرین شهرداری تهران و دانشگاه تهران خبر داد و تصریح کرد: در زمینه بیمه سهم کارفرما سازمان بهزیستی هیچ گونه محدودیت اعتباری ندارد و می تواند با آموزش افراد تحت پوشش خود سهم بیمه آنان را به کارفرما پرداخت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha