پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9369

پریسا بهزادی قهرمان پرتاب وزنه بانوان ایران گفت؛ «در اثر فشارهای عصبی و تمرینات فشرده در فصل سرما بینایی یک چشمم را از دست داده ام اما امیدوارم با همین وضعیت بتوانم رکورد ورودی قطر را بیاورم.

سه ماه بعد از آخرین مسابقه لیگ برتر سال 86 تمریناتم را به صورت فشرده و مرتب برای کسب رکورد ورودی مسابقات آسیایی داخل سالن در دوحه قطر آغاز کردم و حتی در روزهای سرد هفته های گذشته نیز به این تمرینات ادامه دادم.» او با بیان اینکه از سال 76 مقام اول پرتاب وزنه ایران متعلق به وی بوده است، گفت؛ «من انگیزه کافی را برای زدن رکورد ایران دارم. رکورد ورودی مسابقات داخل سالن آسیا در قطر 13 متر است و من در این تمرینات آخر توانستم خود را به رکورد 80/13 متر هم برسانم. مطمئن هستم رسیدن به رکورد 14 متر هم برایم دور از دسترس نیست.» بهزادی که یکی از ورزشکاران موفق زن ایران در عرصه ورزش و کار است، اضافه می کند؛ «متاسفانه یک هفته گذشته به دلیل فشارهای عصبی و فشارهای ناشی از تمرینات و استرس مسابقات، بینایی یک چشم خودم را از دست دادم. MRI هم داده ام ولی هنوز پزشکان جواب قطعی برای دلیل به وجود آمدن این مشکل نداده اند.

هم اکنون در حال درمان هستم و به گفته پزشکم این مشکل حاد نیست و طی مدت زمان یک ماه تا 40 روز بهبود خواهم یافت.» البته با اینکه در روزهای ابتدایی بروز این مشکل فدراسیون واکنشی بابت این اتفاقات نداشته اما بهزادی با اشاره به اینکه فدراسیون در این چند روز گذشته از وی دلجویی کرده است، گفت؛ «من برای رفتن به مسابقات قطر زحمت زیادی کشیده ام، به همین دلیل از فدراسیون خواستم که مسابقه انتخابی این رشته را که در جریان رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می شود، عقب بیندازد اما با شرایط موجود و حضور دیگر رقبا این امکان برای آنها فراهم نبود.

به همین دلیل قصد دارم با همین وضعیت مسابقه داده و رکورد ورودی رقابت های داخل سالن آسیا را بیاورم.» باید اضافه کرد که پریسا بهزادی با این وضعیت باز هم تمرینات خود را ترک نکرده تا رکورد ورودی مسابقات ماکائو را کسب کند.

رقابت های دوومیدانی داخل سالن باشگاه های کشور و انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در دو بخش مردان و زنان از امروز پنجشنبه چهارم بهمن ماه به مدت دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha