پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9371

به اطلاع همه مصرف‌كنندگان گوشت مرغ می‌رسانیم كه ظرف همین ماه همه مرغ‌ها برای عرضه در مغازه‌ها و میادین ضمن بسته‌بندی شدن صاحب شناسنامه هم می‌شوند.

حسین مقدم‌نیا رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های كشاورزی مرغداران گوشتی ایران با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح گسترده و سراسری تا چند روز آینده مرغ كشتار شده پس از بسته‌بندی روانه بازار مصرف خواهد شد.

به گفته مقدم‌نیا این بسته‌بندی نقش شناسنامه را ایفا می‌كند و روی آن نام كشتارگاه، تاریخ كشتار و تاریخ عرضه درج شده، بنابراین كیفیت عرضه از این پس قابل كنترل خواهد بود و می‌توان مشكلات احتمالی را پیگیری و به كشتارگاه‌ها تذكر داد. رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران می‌افزاید: تا پیش از این كشتار از طریق سنتی انجام می‌گرفت و براساس نیاز روزانه توزیع می‌شد.

او در خصوص اظهارات رئیس هیات مدیره انجمن صنفی كشتارگاه‌های صنعتی كشور كه از سرازیر شدن مازاد مرغ سایر استان‌ها به صورت فله‌ای و غیر بسته‌بندی با كیفیت پایین به بازار تهران خبر داده بود، هم می‌گوید: چون استان تهران از نظر حجم مصرف اهمیت دارد براساس طرح ساماندهی تصمیم گرفتیم چند استان را به عنوان پشتیبان استان تهران انتخاب كنیم.

به این ترتیب این استان‌ها متعهد شده‌اند مصرف مازاد بر تولید تهران را از محل مازاد مصرف خود تامین كنند. او وعده داد همین چند روز آینده عرضه مرغ در تهران فقط به صورت بسته‌بندی صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha