سومین همایش سراسری " پرستاری ایدز با تاکید بر جامعه " 15 و 16 بهمن ماه در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل ازمهر ، این همایش با همکاری دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی و فرهنگسرای سلامت وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

همایش پرستاری ایدز با تاکید بر جامعه با محورهای ایدز در زندانیان، ایدز در پرسنل تیم بهداشتی ، نحوه ارتباط با بیماران مبتلا به ایدز، ایدز و نوجوانان ، پیشگیری از ایدز ، ابعاد مراقبت های عاطفی ، روانی و اجتماعی در مبتلایان وافراد درگیر با ایدز ، حقوق بیماران مبتلا به ایدز، ایدز و اعتیاد، ایدز و بارداری ، ایدز و نوزادان ، رویکردهای مذهبی و اسلامی در پیشگیری از ایدز، ابعاد  اقتصادی ایدز در جامعه و راهکارهای موفق پیشگیری ، مراقبت و درمان در شهرهای مختلف ایران برگزار میگردد.

هدف از این همایش ، بالا بردن میزان آگاهی در تیم پزشکی و پرستاری و بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه و تغییر نگرش در نگاه به بیماری ایدز است.

شایان ذکر است، در این همایش 30 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد. همچنین کارگاه آموزشی دو روزه با موضوعات ، مشاوره داوطلبان در ایدز، مراقبت از زخم و پوست در مبتلایان به ایدز ، تزریقات وریدی و خون و احتیاطی های استاندارد در پیشگیری از ایدز و تازه های درمانی و مراقبتی در ایدز برگزار می گردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی میدان رسالت، میدان الغدیر ، بلوار دلاوران ، خیابان آزادگان شمالی ، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 2- 77491491 داخلی 115 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha