عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اقدام سازمان های بیمه گر برای لغو قرارداد با بیمارستانهای خصوصی را نشانی دیگر از به توجهی سازمانهای بیمه گر به امر سلامت و درمان مردم دانست.

عابد فتاحی در گفتگو با مهر گفت: اولین اقدام در ارتباط با لغو قرار داد با بیمارستانهای خصوصی در آذربایجان غربی انجام شده به گونه ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به سازمانهای بیمه گر اعلام کرده که قرارداد آنان با بیمارستانهای خصوصی باید با حداقل ضریب منعقد شود در غیر این صورت قراردادی منعقد نخواهد شد و قراردادهای منعقد شده نیز باید لغو گردد.

وی تصریح کرد:  لغو قرارداد با بیمارستانهای خصوصی به طور حتم این بیمارستانها را با مشکلات بسیاری به خصوص در ارتباط با هزینه ها مواجه خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خدمات بخش دولتی و خصوصی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و باید گفت گله مندی از خدمات بخش دولتی همواره وجود داشته است و اگر بنا باشد مردم امکان استفاده از خدمات بخش خصوصی را از دست بدهند باید به دنبال فکری اساسی برای ارتقاء خدمات بیمارستانهای دولتی باشیم در غیر این صورت به طور حتم در امر درمان با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد .

فتاحی خاطر نشان کرد : گرچه اولین اقدام در ارتباط با لغو قرارداد بیمه با بیمارستانهای خصوصی در ارومیه بوده اما نگران هستیم که این امر به سایر استانها نیز سرایت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha