یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9527

رئیس مركز تحقیقات پوست و سالك گفت : برای درمان بیماری های پوست در كشور از پیشرفته ترین فناوری های علمی استفاده می شود و با برترین مراكز علمی و پزشكی جهان برابری می كند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از واحد مركزی خبر ، دكتر نیل فروش زاده با بیان اینكه امروزه دیگر نیازی به انتقال بیماران برای درمان بیماری های پوستی به خارج كشور نیست ، افزود: خوشبختانه در بخشی از درمان این نوع بیماری ها كه در گذشته از كشورهای پیشرفته جهان عقب تر بودیم در چند سال اخیر خود را به آنها رسانده ایم و در بخشی دیگرحتی صاحب نوآوریهای تحسین برانگیزی شده ایم .

وی با اشاره به اینكه بخشی از بیماری های پوستی با كمك سلول های بنیادی درمان پذیرند، تصریح كرد: این دستاورد علمی حاصل مشاركت و همكاری پژوهشكده رویان و دانشگاه های علوم پزشكی كشور است .

نیل فروش زاده با تاكید بر اینكه دستیابی به دستاوردهای علمی همچون فناوری سلول های بنیادی نیازمند مشاركت همه دستگاه ها و مراكز بهداشتی و پزشكی كشور است ، اضافه كرد: خوشبختانه حمایت های مسئولان بهداشت درمان و آموزش پزشكی و مراكز تحقیقاتی و همچنین همفكری و پژوهش گروهی آن ها نظام علمی منسجمی را در كشور پایه گذاری كرده است كه حاصل آن نتایج موفقیت آمیز در عرصه علوم پزشكی برای كشورمان است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha