رییس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح ممنوعیت صرف قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی گفت: این طرح تا صدور ابلاغیه از سوی کمیسیون وزارت بهداشت و درمان به عنوان متولی این طرح همچنان اجرا می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از "ایسکانیوز" سردار احمدرضا رادان، رییس پلیس پایتخت ظهر امروز با حضور در مرکز همگانی 197 ناجا با اعلام این خبر افزود: با توجه به دغدغه ریاست جمهوری درخصوص اشتغال تعدادی از کارکنان قهوه خانه ها و چایخانه های سنتی، کمیسیون وزارت بهداشت و درمان درخصوص ممنوعیت این طرح جلسه ای را تشکیل خواهد داد که تا آن زمان طرح صرف قلیان در کلیه اماکن یاد شده از سوی نیروی انتظامی ممنوع است.
وی در ادامه با اشاره به حضور مامور بیمه در سر صحنه تصادف گفت: این طرح هم اکنون در تهران برای اجرا در حال ساز و کارهای لازم است.
سردار رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا چه زمانی دوام دارد خاطرنشان کرد: این طرح تا زمانی که به عنوان دغدغه مردم مطرح باشد استمرار خواهد داشت.
رییس پلیس پایتخت در پایان به 90 تماس تلفنی و مراجعه 170 نفر از شهروندانی در مرکز همگانی 197 اشاره کرد و اظهار داشت: سه مورد شکایت در زمینه طرح برخورد با بد پوششی، چندین مورد پیشنهاد و بقیه موارد درخواست های متفاوت از نیروی انتظامی بود که به تمامی آنها پاسخ داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha