سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9665

رییس مجلس شورای اسلامی ، هزینه های سنگین درمان را یكی از مشكلات كشور دانست و افزود: برخی داروهای جدید بسیار گرانقیمت اند و تامین آن برای مردم دشوار است.

به گزارش سلامت نیوز،غلامعلی حدادعادل در حاشیه گشایش بیمارستان بهمن با بیان این مطلب گفت: تجربه 29 ساله ما در اداره كشور به اینجا رسیده است كه كار را به بخش خصوصی بسپاریم كه البته از ابتدای انقلاب این نظر درباره بخش خصوصی وجود نداشت ، اما اكنون آن زمان گذشته و وقت آن فرا رسیده كه سرمایه ها در راه خدمت به مردم فعال شود.

رییس مجلس یادآور شد: در این صورت دولت نیز می تواند خدمات خود را به كسانی ارایه كند كه شاید نتوانند ازعهده هزینه های برخی بیمارستان ها و مراكز درمانی برآیند.

حداد عادل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش پزشكی و درمان گفت: در ابتدای انقلاب یكی از مسایل مهم كشور كمبود پزشك بود كه بر این اساس هزاران پزشك خارجی دركشور حضور داشتند ، اما امروز كشور به نیروهای خارجی نیاز ندارد و در این زمینه خودكفا هستیم .

وی با بیان این مطلب كه مشكل دیگر كشور در ابتدای انقلاب اسلامی ، هجوم بیماران خواستار اعزام به خارج از كشور برای درمان بود ، افزود: امروز عكس این اتفاق به وقوع پیوسته و عده ای از كشورهای دیگر برای درمان به ایران سفر كنند.

رییس مجلس شورای اسلامی ، جمهوری اسلامی ایران را چشم و چراغ جهان اسلام دانست و افزود: امروز خبرهای پیشرفت ایران هر مسلمانی را خوشحال می كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha