یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9708

یكی از موسسه های درمان بیماریهای پوستی در مالزی بیماران خود را با روشی كاملا طبیعی و با كمك نوعی ماهی زنده رودخانه ای درمان می كند.

به گزارش سلامت نیوز، استفاده از ماهی جونده موسوم به دكترماهی روشی جدید برای درمان امراض پوستی است و مردم كشورهای آسیایی مانند مالزی، سنگاپور ،ژاپن ، كره جنوبی و تركیه از این روش استقبال كرده اند.
 
ماهی جونده یا دكترماهی بانام علمی گاراروفا باجویدن نقاطی ازپوست بدن كه دچار عارضه هایی مانند التهابات مزمن پوستی یا اگزما هستند به درمان بیماری كمك می كند.

ماهی جونده می تواند پوست های زبر و خشن را با دندانهای خود به پوست نرم و لطیف تبدیل كند . زیستگاه اصلی این ماهی رودخانه ای تركیه، ایران ، سوریه وعراق است.

خانم لئونگ از مسئولان موسسه دكترماهی گفت: بیمارانی كه برای درمان به موسسه دكتر ماهی مراجعه می كنند قبل از وارد شدن به حوضچه هایی كه ماهی ها درآن قرار دارند بدن خود را ضدعفونی می كنند .

افرادی كه دارای امراض پوستی هستند زیر نظر متخصصان این مركز تحت مداوا قرارمی گیرند و چگونگی و طول دوره درمان افراد متفاوت است .

در موسسه دكترماهی با توجه به نوع امراض پوستی و اینكه دركدام قسمت بدن باشد حوضچه های آب عمومی و خصوصی در نظر گرفته شده است .

هر شخص بیمار با پرداخت 38 رینگیت معادل 11 هزار تومان برای نیم ساعت از این حوضچه ها استفاده و با روشی كاملا طبیعی بیماری پوستی خود را درمان می كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha