چهارمین سمپوزیوم پیشگیری و درمان عوارض عصبی و روانی ناشی از جنگ ، اول و دوم اسفند در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازشبکه خبر ، رییس این سمپوزیوم با اشاره به اهمیت برگزاری آن برای باز آموزی گروههای پزشكی و روانشناسی ، اهداف این سمپوزیوم را بالا بردن سطح آگاهی و علم كارشناسان مربوط به درمان جانبازان اعصاب و روان ، استفاده از دیدگاه ها و تجربیات اساتید مطرح كشور در كار درمان جانبازان و توان بخشی آنها دانست.

غلامرضا کرمی گفت :موضوعات عمده این سمپوزیوم در 3 محور آموزش و پیشگیری درمان و توانبخشی و موضوع خانواده جانبازان اعصاب و روان است .

کرمی  شعار این سمپوزیوم را هم مدیریت استرس جنگ ، آموزش ، پیشگیری خانواده و كارآیی اعلام کرد و افزود :دراین سمپوزیوم سخنرانی های پایه ای توسط اساتید مهم دانشگاه های علوم پزشكی كشور مطرح می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله همچنین افزود : 3 كارگاه مهم شامل درمانهای غیر دارویی ، درمانهای دارویی جدید و كارگاه پیشگیری از اعتیاد ، پیشگیری و درمان ناشی از اعتیاد كه در برخی بیماران اعصاب و روان بوجود آمده است و كارگاه خانواده درمانی برای كارشناسان درمانی جانبازان ، همچنین میزگرد تخصصی هم با عنوان توانبخشی و خانواده در این سمپوزیوم برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha