بزرگترین تبلیغ جامعه پزشکی کیفیت درمان و نحوه ارائه خدمات درمانی و ایجاد ارتباط مناسب با بیمار می باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دکتر سید شهاب الدین صدررئیس سازمان نظام پزشکی کشور درمراسم افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی جراحان دهان و فک و صورت ایران در محل هتل المپیک تهران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اساسا جامعه پزشکی نیازمند تبلیغات مختلف که در بخشهای دیگر رایج است نبوده و هر چه ارائه خدمات وایجاد ارتباط بین بیمار و پزشک بهتر صورت گیرد خود بهترین تبلیغ می باشد.

وی با اشاره به پیشرفتهای حرفه پزشکی پس از انقلاب گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 4000 پزشک خارجی درکشور مشغول به فعالیت بودند در حالیکه هم اکنون در هیچ یک از زمینه های پزشکی نیازمند خارج نیستیم و به جرات می توان گفت کلیه نیازهای تخصصی و فوق تخصصی در داخل کشور مرتفع می شود.

وی پیشرفتهای رشته دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را درداخل کشور از نکات برجسته نظام سلامت کشور برشمرد و افزود: کارنامه جراحان فک و صورت در دوران دفاع مقدس و پس از آن کارنامه قابل قبولی بوده وخوشبختانه امروز چه از نظر انجام جراحی های مختلف و چه از نقطه نظر پیشرفتهای نانو تکنولوژی و نانومدیسین شاهد پیشرفتهای وسیعی هستیم .

خاطرنشان می شود: در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی جراحان دهان و فک و صورت ایران که با پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شده بود به پیشکسوتان و پیشگامان جراحی فک و صورت و دندانپزشکی ایران وهمچنین پژوهشگران برجسته این رشته لوح یاد بود و تندیس کنگره اهدا گردید.

یاد آوری می شود چهارمین کنگره بین المللی جراحان دهان و فک و صورت ایران تا سوم اسفند ماه جاری در محل هتل المپیک تهران با حضور بیش از 1000 شرکت کننده و 40 سخنران  از 30 کشور جهان و برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha