رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: با وجود اینکه به تمامی مراکز درمانی تاکید شده تا ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان خارج از نوبت صورت گیرد ، اما این امر در هیچ یک از مراکز رعایت نمی شود.

علی اکبرخبازها در گفتگو با مهر گفت: تکریم ارباب رجوع و توجه به قشر سالمند به خصوص در ارتباط با خدمات درمانی از جمله شعارهایی است که علاوه بر درج در روی دفترچه بیمه ، همواره از سوی مسئولان امر نیز مورد تاکید بوده است، اما این امر در مقام اجرا تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به علت ازدحام جمعیت در مراکز درمانی، بازنشستگان مجبورند با وجود وضعیت جسمی نامناسب ساعت ها جهت ویزیت شدن در انتظار بمانند و مسئولان مراکز نیز توجهی به ارائه خدمات خارج از نوبت به این قشر نمی کنند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، خواستار ایجاد درمانگاههای مختص بازنشستگان شد و افزود: در صورتیکه مسئولان به دنبال تحقق شعارها و تاکیدات خود هستند ایجاب می کند اقدام به راه اندازی درمانگاهی مختص سالمندان کنند تا این قشر ضعیف جهت دریافت خدمات درمانی که بیش از سایر اقشار به آن نیازمند هستند، با مشکلات کمتری مواجه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha