دانشگاه علوم پزشكی ایران اعلام كرد: همه بیمارستان‌ها در دو مقطع چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز به صورت آماده باش می‌باشند و تمام خدمات درمانی در این ایام مانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، معاونت درمان این دانشگاه به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال شهروندان در ایام نوروز اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است كه از جمله آنها، برقراری کشیک نوروزی توسط مدیران و کارشناسان است که به طور مستمر از 25 اسفند ماه سال جاری تا 16 فروردین سال آینده در تیم‌های دو نفره و سه نفره از مراکز و پایگاه‌ها بازدید به عمل می‌آید.


استقرار پایگاه‌های جاده‌یی و شهری در کنار جاده‌ها و استقرار پایگاه سلامت بین مسیر و آدران در محل پایگاه جدید آدران کرج که در این پایگاه‌ها پزشک و پرستار به منظور درمان مسافران بیمار مستقر می‌باشند.


در حال حاضر 42 پایگاه فعال موجود است که در این ایام بازدید کامل از آنها به عمل می‌آید. همچنین اورژانس بعضی از بیمارستان‌ها به صورت خاص و به صورت شبانه روزی مورد بازدید قرار می گیرند.


توزیع بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی بین مسافران نوروزی از دیگر اقدامات می‌باشد.


گفتنی است، بیمارستان‌های یافت آباد، شهید مدنی و شهید مطهری در چهارشنبه آخر سال به صورت خاص آماده باش می باشند و بیماران با سوختگی بالای 40 درصد به این بیمارستان ها منتقل می‌شوند.


بیمارستان های حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت فاطمه (س) نیز جهت درمان مشکلات ترمیمی بیماران در نظر گرفته شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha