نامه های ارسالی به "کمپین یاری بیماران" توسط مسئولین سلامت نیوز به دست فاطمه هاشمی،رییس بنیاد امور بیماری های خاص رسید و قرار بر این شد با حمایت های ایشان نامه های مذکور برای رییس جمهور منتخب ارسال شود تا اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

ارسال نامه های کمپین یاری بیماران به رییس جمهور منتخب
سلامت نیوز: نامه های ارسالی به "کمپین یاری بیماران" توسط مسئولین سلامت نیوز به دست فاطمه هاشمی،رییس بنیاد امور بیماری های خاص رسید و قرار بر این شد با حمایت های ایشان نامه های مذکور برای رییس جمهور منتخب ارسال شود تا اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، در پی بروز مشکلات شدید دارویی و بی توجهی دولت فعلی در اختصاص ارز به دارو برای واردات داروی مورد نیاز بیماران بخصوص بیماران خاص و صعب العلاج و به دلیل نبود مدیریت صحیح و عدم تلاش های لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان برای سر و سامان دادن به وضعیت آشفته بازار دارویی کشور و پاسکاری مشکل عدم اختصاص ارز و دپوی داروهای مورد نیاز بیماران در گمرک بین مسئولین مربوطه، سلامت نیوز اوایل تیر ماه اقدام به برگزاری کمپین یاری بیماران کرد.

با اطلاع رسانی های سلامت نیوز درباره این کمپین، بسیاری از بیماران و خانواده های آنها طی ارسال پیام هایی وضعیت مشکلات دارویی از جمله کمبودهای دارویی و گرانی داروها و هزینه های بالای درمان بیماری خود را در این کمپین شرح دادند.

سلامت نیوز طی گزارش هایی، پیام های ارسالی بیماران به "کمپین یاری بیماران" را منتشر کرد و امروز نامه های ارسالی بیماران به "کمپین یاری بیماران" توسط مسئولین سلامت نیوز به دست رییس بنیاد امور بیماری های خاص رسید و قرار بر این شد با حمایت های ایشان نامه های مذکور به دست رییس جمهور منتخب برسد تا اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد و هر چه سریع تر چاره ای برای وضعیت نابسامان بیماران اندیشیده شود.

لازم به ذکر است سلامت نیوز پیگیر جواب نامه های بیماران از سوی رییس جمهور منتخب و راهکارهای ایشان در این زمینه در دولت جدید خواهد بود.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha