کمپین یاری بیماران مبتلا به AIDS/ HIV با هدف انگ زدایی از ایدز و از بین بردن تبعیض ها از مبتلایان به خصوص از کودکان و زنان مبتلا راه اندازی می شود.

به تبعیض علیه مبتلایان به ایدز نه بگوئیم
سلامت نیوز: کمپین یاری بیماران مبتلا به AIDS/ HIV با هدف انگ زدایی از ایدز و از بین بردن تبعیض ها از مبتلایان به خصوص از کودکان و زنان مبتلا با شعار "به تبعیض علیه مبتلایان به ایدز نه بگوییم" راه اندازی شد.

به گزارش سلامت نیوز، در بیانیه این کمپین آمده است : زندگی با کیفیت و مطلوب در همه ابعاد حق هر انسانی است و همانگونه که برای خود حق زندگی قائل هستیم بیاییم این حق را برای مبتلایان به AIDS/ HIVقائل شویم. کسانی که زمانی مانند شما بودند اما با یک اتفاق ناخواسته، سهل انگاری و شاید یک اشتباه رنج یک بیماری خاموش را بر دوش خود می کشند.

شعار همه دنیا، رفع تبعیض از مبتلایان به ایدز است. مگر نه این است که قبل از این هم دل های ما با آنان بود؟ پس به «شعار»، رنگ واقعیت بزنیم. دست های خود را به هم دهیم و به همه اشکال تبعیض علیه مبتلایان به ایدز، «نه» بگوییم. برای ماندن در این مسیر، همراه هم شویم .

کافی است با مراجعه به کمپین یاری بیماران در این آدرس و ارسال یک پیام برای مبتلایان در این کار با ما سهیم شوید.

گفتنیست به بهترین پیام به قید قرعه یک دستگاه تبلت اهدا خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • azam sedigh ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    1 0
    اشک هایت را پاک کن،همه انسانها ترا دوست دارند اگر بعضی از آنهادر برابر بیماری تو واکنش غیر طبیعی دارند به علت عدم آگاهی صحیح از آنست. آدمها از روی جهالت ونادانی است ،که سبب رنجشش همنوعان خود می شوند. من ،تو ،او و دیگران میتوانیم بیماری خاص ویاغیر خاص داشته باشیم،فراموش نکنیم زمانی که ما داریم به بیماری خود فکر می کنیم بسیاری از افراد سالم بر اثر عوامل مختلف میمیرند . هر نوع بیماری که داریم باید در باره آن بدانیم و پیشرفت علم پزشکی را باور داشته باشیم. امید به کنترل ودرمان بیماری هر لحظه اززندگی را شاد و هدفمند می سازد