چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 103143

قائم مقام معاونت بهداشت منصوب شد

سلامت نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی دکتر ناصر کلانتری را به عنوان قائم مقام معاونت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در متن این حکم خطاب به دکتر ناصر کلانتری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است:

تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و توجه به همه ابعاد سلامت اعم از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی از وظایف اصلی وزارت بهداشت و این معاونت است ضمن آن که تحول در نظام ارائه خدمات سلامت و تاکید بر ارائه خدمات جامع و همگانی سلامت با رویکرد عدالت در دسترسی و بهره مندی مردم به ویژه نیازمندان از اولویت های کاری وزارت می باشد.

نظر به تخصص، تجربه گرانقدر و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان قائم مقام اینجانب منصوب می شوید تا با بهره گیری از توانمندیها و تجارب فردی، توان تخصصی و کارشناسی همه مراکز و دفاتر حوزه معاونت و استفاده از ظرفیت همکاریهای بین بخشی و مشارکت مردمی در جهت تحقق مأموریت های تعریف شده گام های موثری در این دوره برداشته شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی و کارگروهی و با استفاده از متخصصین و صاحب نظران در این امر مهم موفق باشید.

دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha