بعد از گذشت بیش از هشت سال از فعالیت سلامت نیوز و گسترش فعالیت های این پایگاه و همچنین به دلیل حجم بالای اطلاعات و نیاز به توسعه منابع نرم افزاری و سخت افزار همزمان با سالروز فعالیت این رسانه تغییرات اساسی را عملی نمودیم تا بتوانیم شادتر،سرزنده تر و سالم تر در کنار شما و خانواده هایتان زندگی کنیم.

شروع مرحله ی جدیدی از فعالیت سلامت نیوز

سلامت نیوز :بعد از گذشت بیش از هشت سال از فعالیت سلامت نیوز و گسترش فعالیت های این پایگاه و همچنین به دلیل حجم بالای اطلاعات و نیاز به توسعه منابع نرم افزاری و سخت افزار همزمان با سالروز فعالیت این رسانه تغییرات اساسی را عملی نمود یم تا بتوانیم شادتر،سرزنده تر و سالم تر در کنار شما و خانواده هایتان زندگی کنیم.
کاربران عزیز سلامت نیوز ، سالها میهمان ما بودید و ما را در این راه تنها نگذاشتید. ما با گذشتن از مسیر های پر از فراز و نشیب در این سالها ، مجوز های مورد نیاز برای اطلاع رسانی در این حوزه را دریافت کردیم .
در این راه مشارکت و همراهی با گروه های معظم سایت های پرشین بلاگ و داده گستر عصر نوین ( های وب ) فرصتی را مهیا نمود تا در قالب یک خبرگزاری پرقدرت با رویکرد زندگی سالم فعالیت کنیم؛ تا شما همراهان عزیز با به روز ترین امکانات و توانایی های موجود بتوانید به دانش ارتقاء سلامت ، دسترسی بدون محدودیتی داشته باشید.


با ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری و داشتن امکانات بهتر :
ما در نظر داریم که با برگزاری کلاسهای آنلاین تخصصی در حوزه سلامت سطح آگاهی هایتان را بالاتر ببریم .
ما در نظر داریم با ایجاد امکانات بر بستر تلفن همراه ، حضور سلامتی را در هر لحظه از زندگیتان همراه شما نماییم .
ما در نظر داریم دسترسی شما به خدمات دهنگان سلامت و درمان شما را با ابزار های متنوع تسهیل کنیم .
ما در نظر داریم با توجه به امکانات زیر ساختی و شبکه ملی اطلاعات ، دسترسی شما به فیلم ها و صوت های آموزش سلامت را با سرعت و کیفیت مطلوب عرضه کنیم .
ما در نظر داریم مسافت های شما تا رسیدن به متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت و درمان را کاهش دهیم تا دغدغه ایی جز سلامت نداشته باشید .
ما در نظر داریم صدای شما را به مسئولین و متولیان حوزه سلامت برسانیم .
ما به عنوان بزرگترین پایگاه برخط در حوزه سلامت آمادگی خود را برای حمایت و همراهی با تمامی اندیشه های اطلاع رسانی ، پزشکان سلامت محور ، مدارس سلامت اندیش ، خانواده های در پی سلامت ، نهاد ها و سازمانهای حامی سلامت جامعه اعلام میداریم.


زهرا سادات خوشحالی ، مدیر مسئول پایگاه خبری تندرستی ( سلامت نیوز )

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha